Manažerský reporting
Systém poskytuje dvojí pohled na požadované reporty:
1) Vlastní okamžité reporty v aplikaci Microsoft EXCEL
- můžete kdykoli měnit zadání a parametry reportů a operativně nastavovat filtry (období,
region, sklad, typ zásoby, pobočka atd.), podle kterých chcete vykazovat další hodnoty.
2) Reporty pro firemní intranet
- pro každodenní sledování specifických informací mohou být využívány předpřipravené reporty.
Ty jsou distribuovány firemní sítí a uživatelé do nich mohou nahlížet pomocí internetového prohlížeče
nebo mailem ve formátu aplikací Microsoft Office, Adobe Acrobat (PDF) a dalších.
Spektrum zobrazených informací závisí na nastavení přístupových práv konkrétního uživatele.
Pro práci s řešením BI jsou připraveny tři základní scénáře, které optimálně připraví data podle aktuálních potřeb.
- scénáře je možné zakoupit a implementovat samostatně, jako sadu dvou, anebo komplet všech tří.
Nasazení vhodných scénářů záleží na prioritách, které potřebuje společnost ve svém podnikání sledovat a analyzovat.
SCÉNÁŘ ÚČETNICTVÍ
SCÉNÁŘ SKLADY
SCÉNÁŘ DOKLADY

Manažerské reporty v Pohodě BI nabízí mnoho výhod:
- Rychlá implementace – Správné informace už za několik dnů
Přestože řešení vyžaduje individuální přístup a zohlednění všech zákaznických požadavků, není nutné mít obavy ze zdlouhavé implementace. Na první reporty z OLAP kostky nebo datového skladu nečekají uživatelé týdny ani měsíce. Implementací není nijak narušena každodenní práce v systému POHODA.
- Snadné ovládání – Žádné nové ovládací prvky, žádné studium dlouhých manuálů
Okamžité uživatelské reporty jsou zobrazovány ve všeobecně známém a oblíbeném tabulkovém procesoru Microsoft Excel, který je pro tvorbu přehledů, grafů a tabulek nejrozšířenějším pomocníkem začínajících i zkušených uživatelů. Koncoví uživatelé, kteří nahlížejí informace v programu Microsoft Excel nebo pomocí internetového prohlížeče, tedy většinu ovládacích prvků dobře znají. Společnosti ušetří peníze, čas a energii, které by musely vynaložit na zaškolování uživatelů pro práci v nové aplikaci.
- Detailní přístupová práva – Bezpečné zobrazování informací
Aplikace umožňuje skutečně detailní nastavení přístupových práv. Způsob, jakým jsou přístupová práva navržena, dává manažerům na strategických úrovních jistotu, že se důležité informace nezobrazí neoprávněným uživatelům. Mají rovněž zaručeno, že disponují veškerými informacemi potřebnými pro další rozhodovací a plánovací procesy. Bez problémů si tak může každý manažer prohlížet informace celé firmy, ale zároveň může mít přístup omezen výhradně k datům za jednu divizi, středisko či sklad.
